DISTANCES LĪGUMS PAR ABONĒŠANAS PAKALPOJUMIEM
- Vispārīgi noteikumi
1.1. Šis distances līgums (turpmāk – Līgums) tiek noslēgts starp pakalpojumu sniedzēju SIA “DATEKS GRUPA”, reģistrācijas Nr.40103229720 (turpmāk – DATEKS), juridiskā adrese: Zemitāna iela 9, Rīga, LV-1012, e-pasts: info@dateks.lv, un fizisku personu (turpmāk – Abonents), kura iegādājas Dateks Gaming School mācību pakalpojumus interneta vietnē https://dgschool.lv/, izmantojot tiešsaistē pieejamo pakalpojumu pasūtīšanas un apmaksas formu.
1.2. Pakalpojumi (turpmāk – Pakalpojumi) šī Līguma ietvaros ir DATEKS nodrošinātā iespēja Abonenta norādītajai fiziskai personai (turpmāk – Skolēns) klātienē Abonenta izvēlētajā laikā apmeklēt abonētās Dateks Gaming School nodarbības virtuālās realitātes spēļu dizaina apmācībai, virtuālās realitātes projektu un interaktīvo spēļu izstrādei skolēniem un jauniešiem.
1.3. Pakalpojumus DATEKS sniedz klātienē Pakalpojumu sniegšanai pielāgotās un aprīkotās telpās, kas atrodas Zemitāna ielā 9, Rīgā.
1.4. Šī Līguma noteikumi attiecās tikai uz DATEKS sniegtajiem pakalpojumiem, kurus Abonents iegādājas ar Līguma 1.punktā minētās interneta vietnes starpniecību, veicot Pakalpojumu pasūtīšanu un apmaksu tiešsaistē.
1.5. Līgumam ir piemērojami Ministru kabineta 20.05.2014. noteikumi Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu”.
1.6. Līgums stājas spēkā dienā, kad Abonents veicis Pakalpojumu abonēšanas maksas apmaksu un DATEKS ir nosūtījis Abonentam apstiprinājumu uz Abonenta pieteikumā norādīto e-pasta adresi.
1.7. Pirms šī Līguma noslēgšanas un Pakalpojumu iegādes Abonents Līguma 1.1.punktā norādītajā interneta vietnē izveido profilu, kas Pakalpojumu sniegšanas laikā tiks izmantots, lai nodrošinātu maksājumu administrēšanu un Abonenta iegādāto abonementu pārlūkošanu.
- Pakalpojumu iegādes un apmaksas noteikumi
2.1. Abonentam ir iespēja iegādāties Pakalpojumu abonementu jebkurā diennakts laikā, veicot Pakalpojumu apmaksu avansā, sekojot Pakalpojumu iegādes instrukcijai Līguma 1.1.punktā norādītajā interneta vietnē, ievadot tiešsaistē pieejamajā formā Pakalpojuma abonēšanai nepieciešamos datus un izvēloties Pakalpojumu veidu, precīzu nodarbību laiku, termiņu, valodu u.c. Pakalpojumu abonēšanas nosacījumus pēc Abonenta vēlmēm.
2.2. Informācija par Abonenta sniegto personas datu apstrādi ir pieejama Līguma 1.punktā minētajā interneta vietnē sadaļā “Privātuma politika”.
2.3. Pirms Pakalpojumu abonēšanas Abonenta pienākums ir iepazīties ar šo Līgumu, Pakalpojumu aprakstu un cenu, pārliecināties par Pakalpojumu piemērotību un par Skolēna atbilstību vecuma grupai, kādai paredzēti abonētie Pakalpojumi, kā arī sniegt precīzu un patiesu informāciju un personas datus par Abonentu un Skolēnu, kuram tiks nodrošināta abonēto Pakalpojumu sniegšana.
2.4. Minimālais periods, uz kādu iespējams noslēgt Līgumu un abonēt Pakalpojumus, ir 1 (viens) kalendārais mēnesis (turpmāk – Abonēšanas periods). Abonēšanas maksa tiek noteikta nemainīga par turpmākajiem Abonēšanas periodiem.
2.5. DATEKS nodrošina Pakalpojumu abonēšanu ar regulāru automātisku apmaksu par turpmākajiem Abonēšanas periodiem.
2.6. Pakalpojuma apmaksa tiek veikta, automātiski pagarinot Pakalpojumu abonementu nākamajam Līguma 2.4.punktā minētajam Abonēšanas periodam. Pakalpojumu abonēšanas pagarināšana nākamajam Abonēšanas periodam tiek veikta līdz kalendārā mēneša 20.datumam, apmaksu automātiski ieturot no Abonenta bankas norēķinu konta, kuram piesaistīta Abonenta bankas norēķinu karte, kuru Abonents norādījis, sākotnēji veicot Pakalpojumu abonēšanu. Gadījumā ja jebkādu iemeslu dēļ automātiskais maksājums nav izpildījies un abonēšanas maksājums par Pakalpojumu DATEKS bankas norēķinu kontā nav saņemts, Pakalpojumu abonements netiek pagarināts. Skolēns zaudē tiesības apmeklēt nodarbības, iestājoties nākamajam Abonēšanas periodam, par kuru nav veikts maksājums avansā.
2.7. Ja Abonents līdz Līguma 2.6.punktā norādītajam Pakalpojumu Abonēšanas perioda pagarināšanas datumam nav atcēlis automātisko maksājumu, Pakalpojumu sniegšana automātiski tiek pagarināta nākamajam Abonēšanas periodam Līguma 2.6.punktā noteiktajā kārtībā.
2.8. Pakalpojumu apmaksu konkrētam (sākotnējam) Abonēšanas periodam Abonents veic tiešsaistē, izmantojot Abonenta bankas maksājumu karti. Apmaksu iespējams veikt, ja Abonents Līguma 1.punktā minētajā interneta vietnē tiešsaistē ir izveidojis savu profilu, ievadījis visu obligāti nepieciešamo informāciju, t.sk. izvēlējies konkrētu nodarbību norises laiku, apstiprinājis piekrišanu Līguma noteikumiem un iepazinies ar DATEKS privātuma politiku. Šāds apstiprinājums tiek izdarīts Abonentam ieliekot atzīmi pie apliecinājuma par iepazīšanos un/vai piekrišanu minētajiem dokumentiem.
2.9. Gadījumā ja tehnisku vai jebkuru citu iemeslu dēļ abonēšanas maksas apmaksas process tiek pārtraukts, to nepieciešams uzsākt no jauna. Savukārt gadījumā ja jebkādu iemeslu dēļ abonēšanas maksas rēķins tiek apmaksāts tikai daļēji, DATEKS ir tiesīgs maksājumu anulēt, atgriežot no Abonenta saņemto abonēšanas samaksu. Šādā gadījumā Abonentam Pakalpojuma abonēšanu ir jāsāk no jauna.
2.10. Pēc Pakalpojumu abonēšanas maksas apmaksas DATEKS uz Abonenta pieteikumā norādīto e-pasta adresi nosūta apstiprinājumu par Pakalpojumu abonementa apmaksu – elektroniski sagatavotu rēķinu, kas ir derīgs bez paraksta. Pēc minētā apstiprinājuma nosūtīšanas Abonenta norādītajam Skolēnam Abonēšanas periodā tiek rezervēta vieta klātienes nodarbībās šī Līguma 1.3.punktā norādītajās telpās, Abonenta pieteikumā norādītajā Abonenta izvēlētajā programmā un nodarbību norises laikos.
2.11. Informācija par abonētajiem Pakalpojumiem Abonentam ir pieejama arī tiešsaistē šī Līguma 1.1.punktā norādītajā interneta vietnē, piesakoties Abonenta kontā. Pakalpojuma abonēšanu apliecina Abonenta e-pastā saņemtais rēķins (apstiprinājums).
2.12. DATEKS sniegtais Pakalpojums uzskatāms par izpildītu, kad Abonenta norādītajai personai (Skolēnam) ir bijusi nodrošināta vieta dalībai Abonenta izvēlētajās un apmaksātajās nodarbībās.
2.13. Skolēna nodarbību kavējuma gadījumā par Pakalpojumu samaksātā abonēšanas maksa netiek atmaksāta neatkarīgi no kavējuma iemesla.
- Pakalpojuma saņemšanas un apmācību apmeklēšanas noteikumi
3.1. Abonenta tiesības un pienākumi:
3.1.1. Abonenta norādītais Skolēns ir tiesīgs apmeklēt nodarbības tikai tādos nodarbību laikos, kurus Abonents izvēlējies, veicot Pakalpojumu abonēšanu.
3.1.2. Abonents nodrošina Abonentam un Skolēnam Līgumā un DATEKS kārtības noteikumos noteikto pienākumu ievērošanu.
3.1.3. Iegādājoties Pakalpojuma abonementu, Abonents ir atbildīgs par precīzas un patiesas informācijas sniegšanu, lai DATEKS varētu sagatavot rēķinu, administrēt maksājumus, kā arī izpildīt Pakalpojumu pilnā apmērā un pēc iespējas ņemt vērā Abonenta norādītā Skolēna vajadzības.
3.1.4. Autortiesības uz Pakalpojumu sniegšanas laikā Skolēnam izsniegtajiem mācību materiāliem pieder DATEKS. Abonents nav tiesīgs tos izplatīt un/vai izmantot komerciālos nolūkos
3.1.5. Abonents apņemas nodarbību laikā nodrošināt Skolēnu ar mācību materiāliem (rakstāmpiederumi, klade (vismaz 48 lpp) vai planšete, šķēres) un maiņas apaviem.
3.1.6. Abonents un Skolēns saudzīgi izturas pret DATEKS telpām un inventāru, ko lieto atbilstoši tā mērķim un funkcijai. Abonents atlīdzina DATEKS visus zaudējumus, kas Abonenta un/vai Skolēna apzinātas rīcības rezultātā radīti DATEKS inventāram un/vai telpām.
3.1.7. Pakalpojumu sniegšanas laikā Abonents nejaucās nodarbību vadītāja darbā, nesniedz norādījumus vai citādā veidā neietekmē nodarbību vadītājus. Abonents ir tiesīgs iesniegt sūdzības Līguma 6.punktā noteiktajā kārtībā.
3.1.8. Abonents nodrošina Skolēna savlaicīgu ierašanos uz nodarbībām to laikos, kurus Abonents norādījis, veicot Pakalpojumu abonēšanu un kas norādīti šī Līguma 2.10.punktā minētajā apstiprinājumā par Pakalpojumu apmaksu.
3.1.9. Skolēns ir tiesīgs apmeklēt nodarbības tikai Abonenta apmaksātajā Pakalpojumu Abonēšanas periodā.
3.1.10. Noslēdzot šo Līgumu, Abonents apliecina, ka Abonents ir tiesīgs noslēgt šo Līgumu par Skolēna dalību nodarbībās un nepastāv ierobežojumi, kas liedz Skolēnam piedalīties nodarbībās. Gadījumā ja pastāv kādi īpaši apstākļi (Skolēna veselības stāvoklis, ierobežojumi, rakstura iezīmes u.tml.), kas var ietekmēt Skolēna dalību nodarbībās, Abonents tos norāda, Pakalpojumu abonementa iegādes brīdi tiešsaistē sadaļā “papildus informācija” vai sazinoties ar DATEKS, izmantojot šī Līguma 1.1.punktā norādīto kontaktinformāciju.
3.1.11. Skolēnam un Abonentam aizliegts bez DATEKS piekrišanas veikt nodarbību video un/vai audio ierakstu.
3.2. DATEKS tiesības un pienākumi:
3.2.1. DATEKS nodrošina Abonenta abonēto Pakalpojumu sniegšanu Abonēšanas periodā klātienē Līguma 1.3.punktā minētajās telpās Abonenta aizpildītajā abonēšanas pieteikumā norādītajam Skolēnam saskaņā ar Līgumu, DATEKS kārtības noteikumiem un Abonenta izvēlēto programmu.
3.2.2. DATEKS nodrošina, ka Skolēna apmācību veic atbilstošas kvalifikācijas nodarbību vadītāji, kuri radoši un atbildīgi piedalās attiecīgu mācību programmu īstenošanā, pastāvīgi pilnveidojot savu profesionālo meistarību, ievērot profesionālās ētikas normas un bērnu tiesības.
3.2.3. DATEKS apņemas nodrošināt Skolēna vecuma grupai atbilstošas un kvalitatīvas nodarbības saskaņā ar Abonenta abonētājiem Pakalpojumiem.
3.2.4. Ja Skolēns nepilda nodarbību vadītāja norādījumus un/vai traucē nodarbību norisi, DATEKS ir tiesīgs pārtraukt Skolēna dalību nodarbībā un šādā gadījumā Pakalpojuma maksa netiek samazināta.
3.2.5. DATEKS nenes atbildību par Skolēna personīgajām mantām.
3.2.6. Ja tehnisku vai citu neparedzētu apstākļu dēļ nav iespējams nodrošināt abonētos Pakalpojumus Abonenta izvēlētajā laikā, DATEKS ir tiesīgs mainīt Abonenta noteikto nodarbību norises laiku, ja tam piekrīt Abonents, nosūtot par to paziņojumu uz Abonenta norādīto e-pasta adresi. Ja Abonents nepiekrīt DATEKS piedāvātajai nodarbību laika maiņai vai nesniedz atbildi DATEKS paziņojumā norādītajā termiņā, DATEKS atmaksā Abonentam Pakalpojumu abonēšanas maksu proporcionāli nenotikušo nodarbību skaitam attiecīgajā Abonēšanas periodā. Minēto summu aprēķina, pamatojoties uz Pakalpojumu abonēšanas cenu un maksu, kāda par attiecīgo Abonēšanas periodu saņemta no Abonenta.
3.2.7. DATEKS ir atbildīgs par Abonentam nodarītajiem zaudējumiem tiktāl, ciktāl DATEKS rīcībai ir iespējams pierādīt cēlonisko sakaru ar Abonentam radītajiem zaudējumiem.
3.2.8. DATEKS negarantē Pakalpojumu atbilstību Abonenta subjektīvajām vēlmēm, kā arī neatbild, ja Abonents vai Skolēns savas tiesības neizmanto vai izmanto neatbilstoši.
- Līguma izbeigšana
4.1. Ja tehnisku vai citu neparedzētu apstākļu dēļ nav iespējams nodrošināt abonēto Pakalpojumu sniegšanu, DATEKS ir tiesīgs vienpusēji atkāpties no šī Līguma, 1 (vienu) darba dienu iepriekš nosūtot par to Abonentam paziņojumu uz Abonenta pieteikumā norādīto e-pasta adresi. Šādā gadījumā DATEKS atgriež Abonentam Pakalpojuma maksu tādā apmērā, kādā tā nav izlietota nodarbību apmaksai un kas ir proporcionāla turpmāko apmaksāto nodarbību skaitam atlikušajā Abonēšanas periodā. Minēto summu aprēķina, pamatojoties uz Pakalpojumu abonēšanas cenu un maksu, kāda par attiecīgo Abonēšanas periodu saņemta no Abonenta.
4.2. Līgums tiek automātiski izbeigts Līguma 2.6.punktā noteiktajā gadījumā, ja automātiskais maksājumus ir atcelts vai nav izpildījies citu iemeslu dēļ.
4.3. Abonents ir tiesīgs atkāpties no Līguma bez paziņojuma par Līguma izbeigšanu, atceļot Pakalpojuma automātisko apmaksu līdz Līguma 2.6.punktā noteiktajam kalendārā mēneša datumam. Abonents norādītajā termiņā šīs darbības var veikt pats tiešsaistē Līguma 1.1.punktā minētajā interneta vietnē vai 2 (divas) darba dienas pirms Līguma 2.6.punktā norādītā datuma nosūtot DATEKS e-pastu, izmantojot Līguma 1.1.punktā minēto kontaktinformāciju.
- Atteikuma tiesību izmantošana
5.1. Abonents kā patērētājs ir tiesīgs 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Līguma 1.6.punktā minētā apstiprinājuma saņemšanas atteikties no Līguma, neminot iemeslus, izņemot gadījumus, kad: Pakalpojuma sniegšana jau ir pabeigta (piemēram, abonētās un apmaksātās nodarbības ir notikušas); Pakalpojuma sniegšana ir pabeigta atteikuma tiesību izmantošanas termiņā vai atteikuma tiesības nav iespējams izmantot citu iemeslu dēļ, kuri paredzēti šajā Līgumā vai normatīvajos aktos.
5.2. Atteikuma tiesības Abonents var izmantot, nosūtot par to DATEKS paziņojumu Līguma 5.1.punktā noteiktajā termiņā. Lai izmantotu atteikuma tiesības, Abonents nosūta uz DATEKS e-pasta adresi: info@dateks.lv aizpildītu veidlapu par atteikuma tiesību izmantošanu, kas ir pievienota Līguma pielikumā (un pieejama arī Līguma 1.1.punkātā minētajā interneta vietnē) vai nepārprotamu brīvas formas paziņojumu par atteikšanos no Pakalpojumu saņemšanas, norādot vismaz Abonenta vārdu, uzvārdu, personas kodu, e-pasta adresi.
5.3. Ja Abonents izmanto atteikuma tiesības, ievērojot Līguma 5.1. un 5.2.punktā norādīto kārtību, DATEKS 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Līguma 5.2.punktā minētā paziņojuma saņemšanas atmaksā Abonentam Pakalpojumu abonēšanas maksu.
5.4. 5.3. Abonents zaudē Līguma 5.1.punktā minētās atteikuma tiesības attiecībā uz Pakalpojumiem tādā apmērā, kādā Skolēnam tie jau ir sniegti.
5.5. Ja Abonents ir pieprasījis sākt abonēto Pakalpojumu sniegšanu Līguma 5.1.punktā minētajā atteikuma termiņa laikā, no Abonenta samaksātās summas DATEKS ieturēs samērīgu summu, kura attiecībā pret pilnu Līguma izpildi ir proporcionāla izpildītajai Līguma daļai Abonēšanas periodā (apmeklēto nodarbību skaitam), līdz brīdim, kad Abonents paziņoja DATEKS par atteikšanos no šī Līguma. Minēto summu aprēķina proporcionāli Pakalpojumu abonēšanas maksai, kāda par attiecīgo Abonēšanas periodu saņemta no Abonenta un paredzētajam nodarbību skaitam Abonēšanas periodā.
5.6. DATEKS veic abonēšanas maksas atmaksu ar bezskaidras naudas norēķinu, veicot pārskaitījumu uz bankas norēķinu kontu, no kura saņemts Abonenta veiktais maksājums vai uz citu Abonenta bankas norēķinu kontu, ja Abonents to nepārprotami norādījis paziņojumā par atteikuma tiesību izmantošanu. DATEKS nav atbildīgs, ja Abonents pats norādījis kļūdainus rekvizītus maksājuma saņemšanai.
5.6. Sīkāku informāciju par atteikuma tiesību izmantošanu Abonents var saņemt, vēršoties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā.
- Strīdu un sūdzību izskatīšana
6.1. Abonents ir tiesīgs izteikt DATEKS pretenzijas un iesniegt sūdzības saistībā ar šo Līgumu un Pakalpojumu sniegšanu, izmantojot Līguma 1.1.punktā minēto kontaktinformāciju. Abonenta sūdzība tiks izskatīta 7 (septiņu) dienu laikā no sūdzības saņemšanas, atbildi sniedzot uz sūdzībā norādīto Abonenta saziņas adresi.
6.2. Strīds var tikt izskatīts arī izmantojot patērētāju strīdu risināšanas komisiju (skat. sīkāku informāciju https://www.ptac.gov.lv/lv/pateretaju-stridu-risinasanas-komisija).
6.3. Visi strīdi saistībā ar Līguma saistību izpildi un citiem ar Pakalpojumu sniegšanu saistītiem jautājumiem starp DATEKS un Abonentu tiek risināti sarunu ceļā. Ja vienošanās netiek panākta, tad strīds tiek izšķirts Latvijas Republikas tiesā.
- Citi noteikumi
7.1. Abonents ir izlasījis šo Līgumu, Abonentam tas ir saprotams un tas piekrīt Līguma noteikumiem, ko apstiprina, veicot Pakalpojumu abonēšanu un apmaksu. Līgums ir spēkā līdz visu Līgumā noteikto saistību izpildei.
7.2. DATEKS ir tiesīgs grozīt Līguma noteikumus, nosūtot par to paziņojumu uz Abonenta e-pasta adresi un publicējot jaunos Līguma noteikumus Līguma 1.1.punktā minētajā interneta vietnē. Šādā gadījumā Līguma grozījumi attiecībā uz Abonentu stāsies spēkā nākamajā Abonēšanas periodā. Šis Līgums pieejams lejupielādēšanai un atvēršanai Līguma 1.1.punktā norādītajā interneta vietnē.
7.3. Visi paziņojumi, brīdinājumi, atgādinājumi, pieprasījumi, rēķini un citi dokumenti, kas ir saistīti ar Līgumu, tiek iesniegti personiski pret parakstu, nosūtīti pa pastu vai arī nosūtīti uz Pušu e-pasta adresēm. Ja dokuments iesniegts Pusei vai tās pārstāvim personiski pret parakstu, tad dokuments uzskatāms par saņemtu un paziņotu tā iesniegšanas dienā; ja dokuments nosūtīts pa pastu, tas uzskatāms par saņemtu 7. (septītajā) dienā pēc nodošanas pastā; bet ja dokuments nosūtīts uz e-pasta adresi, tas uzskatāms par saņemtu un paziņotu tā nosūtīšanas dienā. Gadījumā ja otra Puse nesaņem sūtījumu vai neatver e-pasta vēstuli, vai nepaziņo par dokumenta saņemšanu, tas pats par sevi neietekmē dokumenta paziņošanas faktu un dokuments uzskatāms par paziņotu šajā Līguma punktā norādītajos termiņos.
7.4. Gadījumā ja kāds no Līguma noteikumiem zaudē spēku, tas neietekmē pārējo Līguma noteiktumu spēkā esamību.
Līguma versija, kas sagatavota 03.04.2024.
ATTEIKUMA VEIDLAPA
Pakalpojumu sniedzējs: SIA “DATEKS GRUPA”, reģistrācijas Nr.40103229720 (turpmāk – DATEKS), juridiskā adrese: Zemitāna iela 9, Rīga, LV-1012, e-pasts: info@dateks.lv
Jums (Abonentam) ir tiesības 14 dienu laikā atteikties no noslēgtā abonēšanas Līguma, neminot iemeslu. Atteikuma tiesību izmantošanas termiņš beigsies pēc 14 dienām, skaitot no Pakalpojuma abonēšanas līguma noslēgšanas dienas. Ja norādītajā termiņā jūs atteiksieties no Līguma, DATEKS jums atmaksās no jums saņemtos maksājumus par atlikušo Abonēšanas periodu, kurā abonētie Pakalpojumi jums vēl nav sniegti.
Ja jūs esat pieprasījis sākt abonēto Pakalpojumu sniegšanu atteikuma termiņa laikā, jūs maksāsiet pakalpojuma sniedzējam (DATEKS) samērīgu summu, kura attiecībā pret pilnu Līguma izpildi ir proporcionāla izpildītajai līguma daļai, līdz brīdim, kad jūs DATEKS paziņojāt par atteikšanos no šā līguma.
Maksājums tiks veikts bez nepamatotas kavēšanās un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 14 dienu laikā no dienas, kad DATEKS tika informēts par jūsu lēmumu atteikties no līguma. Atmaksāšana tiks veikta, izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu jūs izmantojāt sākotnējam darījumam, ja vien neesat skaidri paudis piekrišanu to darīt citādi. Jebkurā gadījumā no jums saistībā ar šādu atmaksāšanu netiks iekasēta nekāda maksa.
Lūdzam aizpildīt šo veidlapu, ja vēlaties atteikties no Pakalpojuma, kas abonēts interneta vietnē www.dgschool.lv
Abonenta vārds, uzvārds: | |
Abonenta personas kods: | |
Abonenta e-pasta adrese: | |
Abonēšanas līguma noslēgšanas datums: | |
Saņemtā rēķina numurs: | |
Abonenta bankas norēķinu konts, banka (ja vēlaties saņemt maksājumu citā kontā)*: |
* DATEKS nav atbildīgs, ja esat norādījis kļūdainus rekvizītus maksājuma saņemšanai.
Patērētāja paziņojums par atteikumu:
Informēju, ka vēlos izmantot patērētāja atteikuma tiesības saskaņā ar Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12.pantu un atteikties no Distances līguma par pakalpojumu sniegšanu.
Apliecinu, ka esmu iepazinies ar atteikumu tiesības reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem un noteikumiem.
Veidlapas aizpildīšanas datums: ____________ Veidlapas aizpildīšanas vieta: ______________
Patērētāja (Abonenta) paraksts: ____________________
Aizpildītu Patērētāja parakstītu veidlapu jāiesniedz DATEKS kādā no turpmāk norādītajiem veidiem: 1) jānosūta uz DATEKS e-pasta adresi: info@dateks.lv; 2) jānosūta uz DATEKS juridisko adresi: Zemitāna iela 9, Rīga, LV-1012.